Owner Post Them Follow Dash



Lulu Ahmad
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my world
I LOVE MY HATERS
Pardon my words


LE INSTAGRAM


Tagboard

⊰NO HARSH WORD ALLOWED⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[THINK BEFORE WRITE]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Good News !



Hai , Assalamualaikum , Lulu saja nak post pasal someone nih  ,
hurmm , kiteorang rapat lah jugak . haritu kami lost contact ..
Dia pernah kata at Lulu dia ada sakit2 . Hum . Lulu ingat dia main2 rupen2nye betul . 

Lulu ingat , dia dah lupakan Lulu dah . Lulu pun tak kisah lah . 
Lepas tuh kan , maghrib semalam dia hantar BBM aw . Then , dia bagi ni .
 kauorang bacalah :)



Baru saya sedar apa itu erti kehidupan yang sempurna , awak telah mengajar sya selama ini , baru saya tahu kehidupan sempurna haruslah disemai dengan kasih sayang dari ibu bapa :') I'm back awak ! Syukur Alhamdulillah operation saya berjalan dengan lancar . 

Lepas baca BBM ini , rasa sayu sangat . patutlah kami lost contact .. dia masuk wad rupanya . Humph

 Harini aku sedar bahawa janji itu juga cuma dari kata2 , yang dapat diubah boleh juga dilupakan , memberi janji mungkin mudah untuk dilupakan , tapi menerima janji sampai mati diingati , ada waktunya janji juga menjerut hati sendiri , semata2 untuk kegembiraan orang yang   kita cintai . 



Taraa ! haa ini dia hantar . nak menangis un ada . haih tahan jelah :')
Then kite orang bbm je lah mcm biasa . macam mana kehidupan sume tuh . blablabla~
Then dia bagi lagi ayat  ..


Ayat ni dia reka sebelum dia operate . . . 


Setiap hari saya selalu terfikirkan awak , setiap masa saya selalu menangis kerana awak , setiap detik saya ingin melihat awak didepan mata saya sendiri sebelum terlambat untuk mengatakan saya ..........

That's All for today . Bye Bye . Assalamualaikum . Yang lain2 tuh secret , Bye Bye :*