Owner Post Them Follow Dash



Lulu Ahmad
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my world
I LOVE MY HATERS
Pardon my words


LE INSTAGRAM


Tagboard

⊰NO HARSH WORD ALLOWED⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[THINK BEFORE WRITE]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Taiping mali !

Hello peopleee !
Heeeee ! .
Lulu nak story sikitt . harituu harii Sabtu ,
Bape hari bulan ntah . lupee daa .
Hehee .

Kak Normi ajak pyy Taipingg  .
Adaa familyy dayy for ahli farmasi Hosp. Seri Manjungg .
Best gilaa gy sana .

Kamii gy at Knowlodge & Cofee Chalett .
Ramai gilaa at sana . Best oh gy sana  .
Mcm2 adaa . ada swmming pool , bukit bakau and mcm2 lg .
Dinginn jer at sanaa . Bila sampai sana, tetiba terserempak ngan Akmal Hakim (my classmate)
errr kacau line toll . ttbe terserempak nan dia . haha sokayy dia x mngacau punn.

Btw tgok lhaa our picc at sana :)

mia busuk ! haha




lepas mandi + solat sumee at chalet tuh , kami pergii tasik ape ntah.  wakakak :p
Ada sukaneka for us ! yeyeyeayh ! :D


me looks comel there :p

Chaiyokk for orange warriorrr !



I've got neww friendss !

yeayy awesomeee gila diorangg . wheee gonna miss that moment !
Thanks to all !